Fulltextové vyhledávání - nové

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
25
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
26
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
27
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
28
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
29
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
1
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
2
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
3
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
4
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
5
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
6
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
7
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
Pyžamový bál
8
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
9
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
10
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
11
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
12
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
13
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
14
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
15
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
16
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
17
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
18
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
Výzva - jak se chovat
KARANTÉNA - POKYNY
Zásady pro seniory
19
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
Opatření v nemocnici Ústí nad Orlicí
Zákaz pohybu bez ochranných prostředků dýchacích cest
20
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
21
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
22
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
23
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
24
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
Informace o pozastávce likvidace odpadních vod a kalů ze septiků a jímek na ČOV Žamberk
25
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
26
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
27
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
Zřízení dětské skupiny na péči o děti
28
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
29
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
30
E-tržby, závěrečná fáze elektronické evidence tržeb
31 1 2
Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie
3
Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie
4
Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie
5
Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací a příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 7:30 - 17:00
    středa 7:30 - 15:00
  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 465 637 252
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu pastviny@pastviny.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Pastviny, Pastviny 32, 564 01 Pastviny, případně faxem na číslo +420 465 637 252.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 7:30 - 17:00
středa 7:30 - 15:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 465 637 252
Poštou na adresu Obecní úřad Pastviny, Pastviny 32, 564 01 Pastviny
Elektronicky na e-mail: pastviny@pastviny.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: d9bbsj3
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Pastviny, Pastviny 32, 564 01 Pastviny
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 200 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 černobíle 2 Kč/ks
- oboustranně formát A4 černobíle 4 Kč/ks
- jednostranně formát A4 barevně 3 Kč/ks
- oboustranně formát A4 barevně 6 Kč/ks
ostatní náklady dle skutečně
vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace: