Fulltextové vyhledávání - nové

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26
P.PINK Podnikáte, či plánujete podnikat?
ČEZ – informace o plánovaných odstávkách elektřiny
Větve do BIOODPADU NE !!
Veřejná sbírka Města Králíky
27
P.PINK Podnikáte, či plánujete podnikat?
ČEZ – informace o plánovaných odstávkách elektřiny
Větve do BIOODPADU NE !!
Veřejná sbírka Města Králíky
28
Mobilní sběr nebezpečného odpadu
P.PINK Podnikáte, či plánujete podnikat?
ČEZ – informace o plánovaných odstávkách elektřiny
Větve do BIOODPADU NE !!
Veřejná sbírka Města Králíky
29
P.PINK Podnikáte, či plánujete podnikat?
ČEZ – informace o plánovaných odstávkách elektřiny
Větve do BIOODPADU NE !!
Veřejná sbírka Města Králíky
30
P.PINK Podnikáte, či plánujete podnikat?
ČEZ – informace o plánovaných odstávkách elektřiny
Větve do BIOODPADU NE !!
Topenářský servis
Veřejná sbírka Města Králíky
1
Veřejná sbírka Města Králíky
2
Veřejná sbírka Města Králíky
3
Veřejná sbírka Města Králíky
4
Veřejná sbírka Města Králíky
5
Veřejná sbírka Města Králíky
6
Veřejná sbírka Města Králíky
7
Veřejná sbírka Města Králíky
8
Veřejná sbírka Města Králíky
9
Veřejná sbírka Města Králíky
10
Nabídka brigády "Ičko"
Veřejná sbírka Města Králíky
11
Veřejná sbírka Města Králíky
12
Veřejná sbírka Města Králíky
13
Veřejná sbírka Města Králíky
14
Veřejná sbírka Města Králíky
15
Veřejná sbírka Města Králíky
16
Veřejná sbírka Města Králíky
17
Veřejná sbírka Města Králíky
18
Veřejná sbírka Města Králíky
19
Veřejná sbírka Města Králíky
20
Veřejná sbírka Města Králíky
21
Veřejná sbírka Města Králíky
22
Veřejná sbírka Města Králíky
23
Veřejná sbírka Města Králíky
24
Veřejná sbírka Města Králíky
25
Veřejná sbírka Města Králíky
26
Veřejná sbírka Města Králíky
27
Veřejná sbírka Města Králíky
28
Veřejná sbírka Města Králíky
29
Veřejná sbírka Města Králíky
30
Veřejná sbírka Města Králíky
31
Sčítání lidu 2021
Veřejná sbírka Města Králíky
1
Registrace k očkování Králíky
2
Registrace k očkování Králíky
3
Registrace k očkování Králíky
4
Registrace k očkování Králíky
5
Registrace k očkování Králíky
6
Registrace k očkování Králíky
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací a příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 7:30 - 17:00
    středa 7:30 - 15:00
  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 465 637 252
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu pastviny@pastviny.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Pastviny, Pastviny 32, 564 01 Pastviny, případně faxem na číslo +420 465 637 252.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 7:30 - 17:00
středa 7:30 - 15:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 465 637 252
Poštou na adresu Obecní úřad Pastviny, Pastviny 32, 564 01 Pastviny
Elektronicky na e-mail: pastviny@pastviny.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: d9bbsj3
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Pastviny, Pastviny 32, 564 01 Pastviny
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 200 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 černobíle 2 Kč/ks
- oboustranně formát A4 černobíle 4 Kč/ks
- jednostranně formát A4 barevně 3 Kč/ks
- oboustranně formát A4 barevně 6 Kč/ks
ostatní náklady dle skutečně
vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace: