Fulltextové vyhledávání - nové

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27
Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie
28
Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie
29
Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie
30
Jak nakládat s odpadem v době koronavirové pandemie
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
Kompostér pro občany Pastvin zdarma do domu
12
Kompostér pro občany Pastvin zdarma do domu
13
Kompostér pro občany Pastvin zdarma do domu
14
Kompostér pro občany Pastvin zdarma do domu
15
Kompostér pro občany Pastvin zdarma do domu
16
Kompostér pro občany Pastvin zdarma do domu
17
Kompostér pro občany Pastvin zdarma do domu
18
Kompostér pro občany Pastvin zdarma do domu
19 20 21 22
Nové kotle za peníze z kotlíkových dotací
23
Nové kotle za peníze z kotlíkových dotací
24
Nové kotle za peníze z kotlíkových dotací
25
Nové kotle za peníze z kotlíkových dotací
Kde musíme mít roušku od 25.05.2020
26
Nové kotle za peníze z kotlíkových dotací
27
Nové kotle za peníze z kotlíkových dotací
28
Nové kotle za peníze z kotlíkových dotací
29
Nové kotle za peníze z kotlíkových dotací
30
Nové kotle za peníze z kotlíkových dotací
31
Nové kotle za peníze z kotlíkových dotací
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací a příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí 7:30 - 17:00
    středa 7:30 - 15:00
  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 465 637 252
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu pastviny@pastviny.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Pastviny, Pastviny 32, 564 01 Pastviny, případně faxem na číslo +420 465 637 252.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

pondělí 7:30 - 17:00
středa 7:30 - 15:00

Telefonické podání: pevná linka - +420 465 637 252
Poštou na adresu Obecní úřad Pastviny, Pastviny 32, 564 01 Pastviny
Elektronicky na e-mail: pastviny@pastviny.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: d9bbsj3
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Pastviny, Pastviny 32, 564 01 Pastviny
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.) 200 Kč
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu  
- jednostranně formát A4 černobíle 2 Kč/ks
- oboustranně formát A4 černobíle 4 Kč/ks
- jednostranně formát A4 barevně 3 Kč/ks
- oboustranně formát A4 barevně 6 Kč/ks
ostatní náklady dle skutečně
vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace: